Sunday, February 6, 2011

malas..

gua dah malas buat kejadah hantaran ni... keje berlambak... so maybe blog ni kalau gua update tu maknanya ada order lah... for now xde lagi...

skang gua igt gua nk buat offer..

hantaran guna bunga hidup RM80++ sedulang... ble nego tgk jenis bunga apa lu nk ye..

hantaran bunga artificial RM50++ sedulang.. tp gua advice better amik bunga hidup sebab bunga artificial selalu buat gua demam... habuk yg melekat kat bunga tu musuh gua rupanya... hahaha...

reason diskaun?.. gua tolak duit tenaga kerja..

actually suma price tu negotiable... tgk budget.. tp jangan ah budget ciput lu nak gua buat tahap artis-artis.. hahahaha...

paling mahal gua pernah charge?.. utk bunga hidup RM100 sedulang... sebab dia nk nampak mewah and penuh bunga...

paling murah?.. free.. sbb kawan gua mintak tlg.. and gua pon baru mula buat hantaran masa tu..

paling sederhana?.. RM200 untuk 6 dulang.. 5 dulang biasa 1 sireh junjung... kira sireh junjung je bunga hidup... yg lain artificial..

macam hantaran yg gua buat utk kazen gua, tu sedulang RM100 sbb bunga kecik2 tu bapak mahal dowhh... tapi sebab dia buat 7 dulang gua kasi diskaun byk ah... gua charge like per dulang RM60..

actually gua kasi diskaun klu lu amik sekali banyak... kalau sedulang tu yg mahal... sebab gua bli bunga bundle dowhh... klu bli sikit harga mahal..

No comments:

Post a Comment