Saturday, April 24, 2010

sepatutnya kuning cream

Disclaimer.. sepatutnya hantaran theme kuning cream.. gua kena buat hantaran kuning while pengantin sediakan alas dulang cream... tapi last minit pengantin tukar alas kaler kuning gak so hantaran tenggelam... ampunkan gua... gua dah cuba yg terbaik tapi...



ni pic sebelum letak alas hantaran... gua amik pic ni sebelum gua bagi kat pengantin..










Ni hantaran setelah alas dulang ditukar kaler oleh pengantin.. cantik ke x gua xnak komen... lu org decide lah... hati gua dah terguris... harap2 customer gua x putus harapan dgn gua dan lari... dammnnn...







neway pic asal sebelum dialter oleh pihak berwajib tu gua amik kat umah gua and alas cream tu sebenarnya kain tudung mak gua... gua pinjam jap sbb nak tgk match ke x hantaran kuning dgn alas cream... setelah berpuas hati baru gua bg hantaran tu kat pengantin.... ahhhhhhhh... nape lah ade pertukaran warna.... and napelah hari dia nikah baru gua tau...

1 comment:

  1. stju dgan yg tukang gubah hantaran ni. hantran nampak tenggelam timbul dah...

    ReplyDelete