Thursday, June 3, 2010

red gold whatever...

Gua telah diupah untuk menghasilkan satu dulang hantaran berasaskan bunga hidup... nak letak cekelat... nak jadikan prezen hantaran utk kawan dia katanya... theme gold.. setelah proses konsultasi akhirnya gua decide pki bunga merah.. settle...







**Gua hangin dgn cina kedai bunga tu... layan gua cam haram... bingit je gua... budget dia sorg ade florist kat area situ... damnnn u.. dulu gua booked bunga awal and suruh dia simpan (whc gua dah bayar dulu ye) boleh saje... kali ni bila gua dtg, anak perempuan dia yg puaka tu jaga kedai... perghhhh kerek... seboleh2 suruh gua bawak balik terus... gua mintak tlg simpan sehari je kot... takkan gua nk letak kat peti sejuk umah gua plak.. mane muat... mmg mintak dilempang agaknya dia tu..

No comments:

Post a Comment