Wednesday, October 10, 2012

adik gua tunang

sori... dh berkurun dh dia tunang tp gua baru terpk nk upload... hahahaha...

tema?.. tema dia taman tema... gasak ko sana... hahaha... dia kata xnk biru so gua buat je ape kaler yg ada dlm otak gua...


























hantaran suma ada alas dulang tp ms amik pic ni gua x letak... sbb nak renjis bunga bagai ... kang kuyup plak kain alas tu kan... hahahaha... and certain tu ada bunga je sbb hantaran atas tu gua x letak lagi,,,.. dh sampai umah tunang dia baru gua letak.. kek pon ada gak alas bawah dia tp xde pic plak..

pic hantaran kawen dia gua xleh letak lagi... sbb baru siap 1 dulang... hahahaha... mak gua dh bising... ada gua kisah??.. lek lah dulu... ada mood kang gua sambung ah buat... 7 dulang je kot... eh... 7 ke 9 huh?.. hmmm gasak sana.... tapi utk kawen gua pki artificial flower je.. bunga hidup leceh lah... nk kena jaga dgn penuh kasih syg... nak kena amik awal... kena kembangkan dulu b4 cucuk... xleh terlalu kembang nanti x lawa... pastu klu panas dia layu n mcm lecur hujung dia.. and memandangkan gua suka buat slow2, gua mmg xleh buat pagi b4 majlis... mesti ptg sehari sebelum majlis... klu x kompem x siap2... hahaha...

gua slalu bli bunga kat satu florist ni... dia jual bunga cara bundle bukan kuntum.. so harga ok lah... tp org yg jual tu bitchy n kerek... lantaklah janji gua dpt bunga murah sikit... tp org kata bunga order dr cameroon lg murah..

tu je tips utk arini... bye

No comments:

Post a Comment