Friday, March 15, 2013

nikah adik gua..

gua malas nak tulis byk2.... tgk pic je ble x?... hahaha... ni gua buat suma sendiri... bli brg kat kedai ofcoz... then cantum2 sendiri... ekceli masa beli hn2 tu gua xde idea pon nak buat ape... gua main gam je ikut suka.. tp nampaknya xde lah hodoh sgt kan?... so whateverrrr....


ni sebelum letak barang... mmg gua dah ready siap2.. so bila adik gua beli je brg yg dia nk bg tu gua terus letak je..

nampak malas?... ye... gua mmg malas... hahaha






sekian
sirwh the junjungssss... hahaha... time ni raya cina so bunga gua rembat apa ade je.. 





ni namanya pandangan pagi buta... kol 5am dah bangun.. sebab bas rombongan kol 7am dah sampai..

ni duit hantaran... mas kawen and gelang...


cermin mata hitam... 


jam tangan lah xkan jam kaki kan?..hahaha

beg tangan... atau bahasa manis nya tas tangan... puiiii... 


minyak wangi...


kek... ok fine, utk penerangan... adik gua engineer and adik ipar gua pon engineer... so dua ekor ni nak kek yang lambang cinta gitu.... haaaa hamek ko... kek construction gua bg... hahahahaha




sekian... ye gua tau adik gua kawen masa raya cina aritu dh lama... tp gua baru terpikir nak upload... hahahaha... ekceli ada pic yang lebih jelas tp malas nak click satu2 folder check... hahahaha

No comments:

Post a Comment